Dynamic Variation:
Book
Choose Language
Search & Book
Norway Now
invalid widget [plugins_social_instagram_liked_media] []
Search
or search all of Norway
Tourists with king crab, Kirkenes Kirkenes
Credits
Tourists with king crab, Kirkenes.
Photo: Terje Rakke/Nordic Life - Visitnorway.com
Campaign
Partner

Wyjazdy prasowe i wsparcie dla mediów

Informacje na temat wyjazdów prasowych i dodatkowa pomoc dla dziennikarzy i fotografów promujących Norwegię jako cel podróży.

Międzynarodowy zespół prasowy Innovation Norway wspiera zainteresowanie Norwegią wśród zagranicznych mediów. Zakres naszego działania obejmuje wsparcie dla mediów, organizowanie grupowych wyjazdów prasowych, dostarczanie treści publicystycznej, kontaktów i zdjęć. Zespół prasowy może również wspierać dziennikarzy w planowaniu podróży oraz udzielić pomocy w czasie pobytu w Norwegii.

Wsparcie dla mediów

Przedstawicieli zagranicznych mediów odwiedzających Norwegię zapraszamy do kontaktu z rzecznikami prasowymi, którzy są rzetelnym źródłem informacji i kopalnią pomysłów na dziennikarskie historie. Zachęcamy też do korzystania z innych zasobów przygotowanych dla mediów, które mogą być pomocne w pisaniu o Norwegii i promowaniu jej jako celu podróży.

Wspólnie z norweskimi Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, zespół prasowy koordynuje dosłownie wszystko: od organizacji tematu wywiadu przez dokonywanie specjalnych ustaleń dla ekip telewizyjnych i fotografów, po doradztwo w dziedzinie odpowiednich zezwoleń.

Pamiętaj jednak, że mamy ograniczone zasoby, dzięki którym możemy wspomagać media w jednym z naszych priorytetowych rynków.

Wyjazdy prasowe

Innovation Norway zaprasza dziennikarzy do Norwegii i regularnie organizuje wyjazdy prasowe dla grup i osób indywidualnych we współpracy z naszymi norweskimi partnerami. Wyjazdy mogą się różnić w zależności od zapotrzebowania ze strony mediów i celu naszej kampanii. Aby przyłączyć się do jednego z naszych wyjazdów prasowych, należy spełnić wymienione poniżej kryteria.

Cel wyjazdu

Aby wziąć udział w naszych wyjazdach prasowych, konieczne jest posiadanie potwierdzonego zadania - celu wyjazdu. PR manager będzie wspomagać pracę nad publikacją, tak aby upewnić się, że grupa docelowa, tematy i oczekiwania pokrywają się z tymi przekazanymi przez naszych partnerów.

Dla rynków, gdzie wyznaczone zadanie nie jest wymagane, PR manager rozważy każde zapytanie i oceni, czy media, grupa docelowa i nakład są istotne dla Innovation Norway.

Plan podróży

Jeśli nie ustalono inaczej, wyjazdy prasowe powinny rozpocząć się i kończyć w jednym z portów lotniczych istotnych dla danego rynku, oferującym bezpośrednie loty do Norwegii. Od uczestników oczekuje się, że samodzielnie dotrą do początkowego punktu podróży i z powrotem. Zakwaterowanie, wyżywienie i zajęcia podczas wyjazdów prasowych są organizowane i pokryte w wymiarze określonym szczegółowo w planie podróży i uzgodnione uprzednio z PR managerem.

Ubezpieczenie w podróży

Wszyscy uczestnicy są odpowiedzialni za własne ubezpieczenia podróży, w tym, w razie potrzeby ubezpieczenie pokrywające ryzyko związane ze sportami zimowymi.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące udziału w jednym z naszych wyjazdów prasowych, prosimy o kontakt z rzecznikiem prasowym odpowiedzialnym za dany rynek. 

Przykładowe plany podróży

Poniższe przykłady dają wyobrażenie o tym, co oznacza i jak wygląda zorganizowany wyjazd prasowy. Należy zwrócić uwagę, że czynności zaplanowane podczas wyjazdu prasowego są szczegółowo określone w każdym konkretnym planie podróży i będą różnić się w zależności od trasy.

Art tour of Oslo (wrzesień 2011)
Outdoor Academy of Scandinavia (Ålesund i Sunnmøre) (czerwiec 2012)
Spitsbergen Adventure Voyage (czerwiec 2012) (505 Kb)
National Tourist Routes in Fjord Norway (August 2014)
Northern Lights (March 2015)

Więcej

Your Recently Viewed Pages
Ad
Ad
Ad